Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
latine
15 janvier 2006

Fortunatus

Recte dicit Thalia. Fortunatus sum ego, quanquam non superstitiosus. Sed verum est hunc annum mihi optimis auspicibus incepisse. Fere cottidie novae lectrices in lucem prodeunt : Claudia, Myrtillamelba, Myrtilla (fortasse hae duae sunt eadem, nescio). Sed fidelissima earum semper est nostra Thalia. Quae est Musa Septimae Artis ? rogabas. Cur non Thalia ipsa ? Praesertim si pelliculae cinematographicae sunt comicae, ut erat ea de qua nuper loquebar, auctore Roberto Benigno. Tragicae pelliculae minus mihi placent. Vita satis est plena miseriarum, non mea certe, sed multorum hominum : bella, terrae motus, caedes, inundationes, incendia, suffocationes, pestilentiae, febres aviariae, sida, et aliae variae calamitates, nos undique obsident. Cum pelliculam spectatum eo, ridere volo, non lacrimare. Itaque Thalia est mea Musa carissima inter omnes Musas. Valete igitur, et ridete, nam, ut ait Rabelaisius, 'Ridere est proprium hominis' Pastrix
Publicité
Publicité
Commentaires
T
au cinéma où sera-t-elle ??? tu conjugues le mot muse à toutes les formes ?<br /> Rions puisque le rire est le propre de l'homme... rions avant d'avoir à laver nos yeux des misères du monde... <br /> Oh là là ça s'arrange pas moi !! <br /> Hé Myrtille, fais comme moi mets toi bien devant et demande les explications que je n'arrive pas à formuler, allez, stp !! Si tu veux je te prête les jumelles (parce que j'ai pas de lunettes) et tu me prêtes des lumières... d'accord ??
P
lege, Myrtilla, tu intelleges facile. Scribo semper simpliciter. Gratias tibi ago pro tuo nuntio. Vale.
M
Lire un blog en latin, c'est un peu comme aller au cinéma sans ses lunettes.<br /> Je crois que je devrais m'asseoir au premier rang...
latine
Publicité
Publicité