Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
latine
17 juin 2006

Omnia vincit Amor

"Omnia vincit Amor: et nos cedamus Amori" cecinit Virgilius. Nam vivere est amare, quanquam saepe amarum est amare si non amaris. Sed quid est Amor ? Si Platoni credimus, sunt duo genera Amoris, vel potius duae Aphroditae aut Veneres: Aphrodite antiquior, Caeli filia, sine matre, quae caelestis (Urania) nuncupatur, et Aphrodite junior e Jove et Dione progenita, quae vulgaris (Pandêmos) vocatur. Itaque sunt quoque duo Amores, filii earum : Amor caelestis et Amor vulgaris. Haec Plato explicat in Convivio suo. Et addit: "Laudare quidem deos omnes decet, sed utriusque Amoris opera distinguenda sunt; etenim vulgaris Amor est quo pravi homines amant, feminas non minus quam pueros (sunt verba Platonis!), et ad explendum desiderium solum inhiant." De altero Amore non amplius narrabo, omnes sciunt hunc Amorem Caelestem ipsum non longe abesse ab illo quem postea appellarunt Platonicum, quanquam Plato ipse fertur non semper abstinuisse ab altero Amoris genere, quod fortasse immerito vocatum est Socraticum...Sed de his rebus hodie satis... Valete, carissimi amici et amicae, et mementote hujus proverbii: Si vis amari, ama. Pastrix.
Publicité
Publicité
Commentaires
R
The goddesses we neither suffer nor cry, as the mortal ones, only we live through every moment with supreme pleasure..... The pleasure of the love and the life .......
L
Regina Nostra, salve.<br /> <br /> Cum carmine tuo, gladiatori Hispano dicato, magis nobis videris non ut Dea sed ut Maria Magdalena in Tim Rice/Andrew Loyd Weeber "Jesus Christ Superstar":<br /> <br /> "I don't know how to love him<br /> What to do how to move him<br /> I've been changed yes really changed<br /> In these past few days when I've seen myself<br /> I seem like someone else<br /> <br /> I don't know how to take this<br /> I don't see why he moves me<br /> He's a man, he's just a man<br /> And I've had so many men before<br /> in very many ways<br /> He's just one more<br /> <br /> Should I bring him down<br /> Should I scream and shout<br /> Should I speak of love<br /> Let my feelings out<br /> I never thought I'd come to this<br /> What's it all about ?<br /> <br /> Don't you think it's rather funny<br /> I should be in this position ?<br /> I'm the one who's always been<br /> so calm, so cool, no lover's fool<br /> running every show<br /> He scares me so<br /> <br /> Yet, if he said he loved me<br /> I'd be lost, I'd be frightened<br /> I couldn't cope, just couldn't cope<br /> I'd turn my head I'd back away I<br /> wouldn't want to know<br /> He scares me so<br /> I want him so."<br /> <br /> So PLEASE remember: HE IS JUST A MAN (althoug quite an extraordinary one, I admit!)<br /> <br /> Vale. Valete omnes.<br /> Ludovicus
T
Val asimesmo para ser amado<br /> anticiparse primero en amar:<br /> non es ninguno tan duro en el dar<br /> que algo non diese si mucho ha tomado;<br /> pues mucho debiera ser más que culpado<br /> aquel corazón que, si no querer<br /> quiere, que quiera querido non ser,<br /> o por ser querido viva despagado.<br /> <br /> Sententias poetae nostri XV saeculi (qui plus Latinum quam Hispanum nonnumquam sonat, vel cum scribebat illud "amor es ficto, vaníloquo, pigro") interpretari conabor: amari si vis (inquit) amandi prius locum capias oportet, cum nemo adeo durus sit in dando qui dare quidquam recuset postquam plurima accepisset; culpa enim maxima esset cordi illi quod amare nolens amari noluerit, vel ideo quod amatum fuerit amorem despexerit.<br /> <br /> Stropha CXII e longo poemate ut "Las trescientas" (strophae scilicet) vulgato. Johannis de Mena, Cordubensis, "Labyrinthum Fortunae" nuncupari maluit librum regi suo dicatum mense februario anni mccccxxxxiiii.
R
What would we do without these feelings? It is a very brief word, a feeling as deep as the ocean. The love moves mountains, makes us descend from the Olympus, bewitches us ... fills us with passion.... It has no limits, only those who protect the imagination us. Nobody loves demaciado, nobody loves only a little, loves itself already and. It is not a game, it is quite or not at all. The love ... is all my life... The love comes after the love.... Only this way be founded on other until only one skin turns only one only one body.... Love.... Where are you? <br /> <br /> <br /> Tu mundus et mea mundus transitarunt<br /> ubi caelum et avernus iunxit.<br /> Amans aetatis sumus.<br /> Eo in noctem regnat,<br /> et Tu in diam meum gladiator Hispanus.<br /> Eo vita et tu vita mea item sunt.<br /> Homines mortales nescio possunt,<br /> in animam meam potio delicii bibitur .
latine
Publicité
Publicité