Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
latine
17 mai 2006

Felices Barcinonenses

Heri nihil nuntii mittere potui, propter causas involuntarias, ut aiunt. Spero vos, optimi lectores et lectrices, mihi ignoturos esse. Hodie vero vesperi maximo cum gaudio amicis nostris Hispanis gratulor mihi pro victoria gregis Barcinonensium lusorum in certamine pedifolii, quod Lutetiae habebatur. Ego ipse, fateor, certamen non spectavi, nam studiosissimus hujus ludi non sum, sed hoc non impedit quin de exitu felici certaminis gaudeam, ut plerique amicorum Hispaniae. Gratias ago infinitas amico Maximo pro commentariis ejus, et gaudeo quod novam lectricem habemus, nomine Reginam Noctis. Unde est ? et unde hoc cognomen sumpsit, quod memoriam renovat illius Reginae Noctis terribilis, quam Wolfangus Amadeus effingit in melodramate suo , cui titulus est 'Tibia Magica'.? Quis non meminit canticum ab ea prolatum, in quo acerbissime male dicit Maximo Sacerdoti Zarastro et filiam suam jubet eum interficere ? Sed filia non parebit, et Regina poenas sceleris sui dabit debitas. Quam personam olim induit celeberrima cantatrix Callas, nisi forte fallor... Iterum gratulationes meas, accipite, felices Hispani, et valete, omnes lectores et lectrices, cujuscumque nationis estis ! Pastrix
Publicité
Publicité
Commentaires
R
Je suis le feu, la passion, la réalité de maladie faite, celui qui se mettra au mism í Simo son enfer de la main de l'amour. Je peux être le plus doux, comme aussi le plus cruel, Écrasant votre peau le cuir, vous laissant vous quittant sans sang, Cela Il, Elle prendra la vie de vous au moyen d'un orgasme. Je vous séparerai de votre corps, vous serez seuls une énergie dans le mouvement, Vous pleurerez de douleur simultanément que vous aimerez le même.<br /> Je serai votre esclave, votre vierge, votre propriétaire ou votre otage, Probablement tout simultanément. Vous sentirez ma haine, aussi mon amour, je pénétrerai avec mon regard apparence, avec mon souffle, toute votre âme. Le feu de l'enfer croisera traversera votre sexe, Mes ailes lèveront jusqu'au mim í Simo le leur ciel. Je suis votre chimère, vous ne vous éloignerez jamais de moi. Vous ne serez pas capables, demanderez de plus en plus. Je vous donnerai tout le interdit comme la Veille cela il, elle, lui a donné à son Adam et plus. Vous me donnerez votre âme et vous ne serez jamais capables de le récupérer. Je suis le plaisir, vous pouvez vous avérer m'essayent. Je vous assure que vous ne serez pas désolés de cela. Ne croyez pas ce qui est si facile, vous devrez vous débrouiller inspirent l'amour dans moi. Le sexe est pour les animaux, que vous le lui avez toujours clair. <br /> J'aime seulement
M
Memineram cum hesterna commentariola legebam, de carmine Vergilii ad dea venatus. Eo auctor Ænneidos ita aiebat:<br /> <br /> «Bella Dea arci!<br /> Bella Dea sagittarum,<br /> venatus et canium!<br /> Tu vigilas cum stellis<br /> quando Sol obdormivit,<br /> Tu cum Luna in fronte,<br /> venas de nocte melius quam die<br /> cum Tuis Nymphis ad sonum<br /> cornus - Tu Regina<br /> Venatorum,<br /> Regina Noctis! <-------------------------- (*)<br /> Tu ipse venatrix<br /> potentissima omnibus<br /> venatoribus - Te precor<br /> ut cogites paulo de nobis!<br /> <br /> Bella Dea arci caelestis,<br /> stellarum et Lunae!<br /> Regina potentissima<br /> venatorum et noctis.<br /> Ad Te decurrimus<br /> et petimus Tuum auxilium<br /> ut Tu des<br /> semper bonam fortunam!<br /> <br /> Si nostrum cantum<br /> auscultaveris,<br /> et bonam fortunam nobis dabis,<br /> unum signum nobis dabis!»<br /> <br /> Pulcherrimum carmen, mehercule!!<br /> <br /> Tantum setentiam meminisse tibi volo, quam Imperator Galliae, Napoleo appellatur, inquit:<br /> <br /> "Bella mulieribus modo fugiendo vincuntur"<br /> <br /> Et metus liber est.<br /> <br /> Vestri Maximus.
S
Salvete, Pastrix et ceteri amicis omnes!<br /> Heri felicem diem habui pro victoria mei gregis Barcinonensis, quoniam vicit et titulum principalem Europeae obtinuit. Hodie mea caput non sana est, quoniam laetitia postea ad "vitia insana" corporem meum ductus sum et iam vinum non semper bonum amicum esse scitis.<br /> Salutationes, hip, omnibus mitto et, hip, curate ut valeatis, hip!<br /> Ignoscite mihi, hip, sed tremor mei manus adhuc, hip, mecum est.
L
Finally girls!<br /> Someone encouraged to say to him(her) the Pastrix that should go out of the shell and should give war, which stops being stuck-up. Already it(he) was good that alone Maximus and Karklau were going out for him(her) to the meeting.<br /> With Reginae Noctis, it seems that the guerraaaa began!!!!!!
R
Apparemment je vous ai faits penser .... je l'aime! Pour le moment je ne pars pas à la présentation, plus avec mon nom, que déjà vous savez(connaissez), jejeje je crois qu'à la fin (le but) vous avez admis que beaucoup de femmes aussi nous vous lisent. Je recommande que vous teniez compte de moi ..... je vous suivez (continuent) les pas.
latine
Publicité
Publicité