Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
latine
3 mars 2006

quae patientia !

Quae patientia tibi est, care Klarklau, qui totum diarium hoc legisti, a primo die quo incepit, usque hoc tempus. Te multum admiror. Sed cur totum commentarium tuum Hispanice scripsisti, non Latine ? Tu certe, tot horis consumptis Latine legendo, potuisti eadem lingua uti ad scribendum. Sed nihilominus tibi gratias ago pro tua aestimatione, et gaudeo quod nugae meae tibi placuerunt. De sorice qui munusculum affert puero qui dentem ' lacteum ' perdidit, memini me locutum esse, cum dentista mihi dentem (non lacteum!) extraxit. Eadem fabula narrari videtur in aliis regionibus, et in ipsa Hispania...Homines ubique iidem sunt. Utinam id sentiant et desinant inter se pugnare et invicem interficere ! Sed, dum tecum loquor, non obliviscor ceterorum lectorum et ceterarum lectricum : etiamsi non multum scribunt, tamen scio multos eorum, multas earum assidue legere hos nuntios. Itaque eos et eas saluto ex imo corde, et eis dico : Valete, amici et amicae, et pergite favere huic diario ejusque scriptori...
Publicité
Publicité
Commentaires
K
MUS, NOMIME PEREZ, QUI PUERIS DENTES RAPIT...
K
QUID ANIMAL PLURIMOS DENTES HABET? NEQUE CROCODILE EST....<br /> VIDE COMENTARIUM QUOD SEQUITUR
K
Quid animal duos oculos et centum dentes habet?<br /> <br /> et quid duos dentes et centum oculos habet?<br /> <br /> <br /> <br /> première réponse... le crocodile <br /> seconde respuesta..un autobus plein de vieux pensionnés qui viennent faire tourisme à l'Espagne (para los españoles un autobus o guagua del inserso)
K
IN FUNDO MARIS, IN REBUS AFFLICTIS OSTREA PLORANS ERAT, ....<br /> OCTOPUS , QUI PROPE EAM ADERAT, AUDIENS SUA LAMENTATIONES, AD OSTREAM APPROPINQUAVIT AD ROGANDAM EAM..<br /> -PER DEOS IMMORTALES, QUA DE CAUSA ITA PLORAS?<br /> - SNIFF, SNIFF, QUIA MEAM MARGARITAM PERDIDIT!!!! BUAHHHHH BUAHHHHHHHHH<br /> MAEREO OB MEAM CLADEM, RUINAM MEAE MARGARITAE...OMNE AMISUM!!!!...TOTA VITA MEA AMISA!!!<br /> BUAHH BUAHH....QUID FACIAM? ME MISERAM!!!!!<br /> OMNE QUOD POSSIDEBAM AMISUM IN FUNDO MARIS EST!!!!BUAHH<br /> - LENI CLAMORE! TRANQUILLA TE IPSAM!ESTO TRANQUILLA!!!!...EGO LIBENTER TUAM MARGARITAM QUAERAM...<br /> EXSPECTA ME HIC PAULISPER, MOX ADVENIAM CUM UNA TUA MARGARITA....<br /> OCTOPUS CURRENS AD MARGARITAM QUAERENDAM, SUBITO COGITAVIT..."IN TOTA MEA VITA, NONDUM MARGARITAM VIDI! NUMQUAM!" SED NIHIL REFERT..REDIAM AC OSTREAM ROGABO....<br /> -DIC ME, QUOMODO TUAM MARGARITAM RECOGNOSCAM?<br /> -DIFFICILE DICTU EST! MEA MARGARITA ALBA, ROTUNDA ET FULGENTEM EST..ITA EST<br /> OCTOPUS EAM, PER TOTUM FONDUM MARIS QUAESIVIT NEQUE ULLAM MARGARITAM INVENIT TUM LITUS PETIVIT ET VIDENS MUREM IN LITORE EUM CLAMAVIT<br /> HEU CARISSIME MUS, QUAESO, ADJUVAME AD MARGARITAM INVENIENDAM QUIA OSTREA TRISTIS EST<br /> MUS QUOQUE ANTEA ULLAM MARGARITAM VIDI ITAQUE OCTOPUS MURI DIXIT OMNES MARGARITAS ROTUNDAS, ALBAS ET FULGENTES ESSE<br /> <br /> PRIMUM, MUS, FRUSTUM PANIS INVENIT...ECCE MARGARITA!!!!!OLE OLE OLE (QUIA MUS HISPANUS EST)<br /> ROTUNDUM ET ALBUM SED FULGENS NON EST!<br /> NIHIL REFERT!!!!!NEVER MIND!!!!(QUIA MUS DISCEBAT ANGLICE) MERDE !!!! (QUIA MUS HABITABIT IN LUTETIA)<br /> NIHIL REFERT , ID SERVABO<br /> DEINDE ALIQUOS NUMMOS INVENIT.....<br /> VIVAAAAAAA VIVAAAAAAAA ECCE MARGARITAE!..ROTUNDOS ET FULGENTES SUNT SED NON ALBOS....NIHIL REFERT, EOS SERVABO<br /> DENIQUE MUS, PER FENESTRAM, PUERUM QUI DENTEM PONEBAT SUB PULVINO SUO, VIDIT<br /> ECCE MARGARITA OSTREAE..CUM PUER DORMIT, EAM RAPTUM IBO...JEJEJEJE...MALUS MALISSIMUS REQUETEMALISSIMUS SUM ..!<br /> MUS MAERERE INCEPIT ET COGITAVIT.."MELIUS MARGARITAM CAPIO AC HOS NUMMOS ET FRUSTUM PANIS EODEM PONE...ITA, POSTERO DIE MANE PUER ALIQUAE MUNERA AD NON MAERENDUM PRO DENTE PERDITO....<br /> SEMPER ITA ACCIDIT CUM ALIQUIS DENTEM PERDIT NON TAMTUM PUERI, CARISSIME PASTRIX <br /> <br /> VOSNE , HISPANI, ESTIS COGNATI NOMINI MURIS?....
latine
Publicité
Publicité