Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
latine
14 décembre 2005

dens pro dente

"Oculus pro oculo, dens pro dente" , sic ait lex talionis. Quae lex non est tam severa aut crudelis quam homines hodierni putant. Nam ea adaequabatur poena crimini, tempore quo ultio (vindicta) saepe multo superabat crimen, praesertim si victima erat homo nobilis et reus homo humilis. Ergo unus solum oculus pro uno oculo, et unus dens pro uno dente, quicunque homines erant in causa. Justitia. Aequabilitas. Sed cur de hac lege loquor ? Quia apud medicum dentarium (dentistam) modo eram, qui mihi nuntiavit unum ex dentibus meis esse extrahendum. Pro dolor ! Ergo si talionis legem servare debeo, num a dentista mihi petendus est dens ex dentibus ejus ? Hodie iterum, ut videtis, scribo ante noctem, nam hospita, de qua vobis heri dicebam, hac vespera redit. Ego autem conabor oblivisci doloris mei (nam dens meus nondum extractus est et multum mihi dolet), et dormire...si possum. Valete vos omnes, et habete vesperam jucundam et noctem quietam.
Publicité
Publicité
Commentaires
T
J.> Me voilà, as-tu besoin de moi ??<br /> Px > dis à ton dentiste que s'il ne fait pas bien son travail je lui crève un oeil, je le tiens à l'oeil et je lui jetterai le mauvais oeil s'il venait à mal faire son boulot... non mais ! comment je vais apprendre le latin moi s'il a une dent contre toi et qu'il t'envoie là où les dents ne te feront plus mal, hein !! Prends soin de toi (j'espère avoir tout bien compris, j'en suis pas certaine) et reviens nous bon pied bon oeil !
J
A l'aide!<br /> Mais où est ThalieD?
latine
Publicité
Publicité