Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
latine
15 novembre 2005

schizophrenia ?

Heri (die Lunae 14) erat dies festus hujus diarii. Commentarii multiplicabantur. Unusquisque addebat 'granum salis' suum. Hodie unus commentarius solum. Sed qualitas pro quantitate. Est enim commentarius fidelis Thaliae. Est mihi illa pro multis. 'Nec pluribus impar', ut se jactabat Ludovicus XIV, Rex-Sol. Ergo tu, Thalia, mihi es sicut sol. Tantum doleo quod non intellegis omnia quae dico. Sed debeo tamen Latine scribere, ut mihi pollicitus sum. Si volo Gallice scribere, debeo alio cognomine uti. (exempli gratia: Px). 'Schizophrenia' dicitis ? Cur non ? Audivi nos omnes laborare quodam genere schizophreniae et sine ea vitam esse non vitalem... Ergo non est opus psychiatro. Valete omnes lectores, vale Thalia. Habete quietam et dulcem noctem, cum somniis suavibus... Pastrix
Publicité
Publicité
Commentaires
T
bon ok je change <br /> il fait peut-être du BMX <br /> notre très cher Pastrix <br /> mais fait sourire Ma Dalton <br /> Que, pourtant, plus rien n'étonne
J
Pastrix roule en BX!? Oh la honte! ;)<br /> Langue morte, voiture morte!
T
Mon copain Psycho Pat tique <br /> parce qu'il manque de pratique. <br /> Le Latin c'est pas son truc <br /> et il est pas bon en turc (non plus). <br /> Moi je lui dis que je comprends rien <br /> et que j'y perds mon latin <br /> mais que ce cher Pastrix <br /> qui roule peut-être en BX <br /> signe des coms bien sympatiques<br /> sur mes tentatives comiques.<br /> Nous avons besoin d'Soleil<br /> pour écrire des merveilles<br /> et pas finir en HP<br /> après une bonne dépré...
latine
Publicité
Publicité