Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
latine
12 novembre 2005

Lupi !

Lupi ingressi sunt Lutetiam ! Noli ridere, suavis Elvira: lupi ingressi sunt Lutetiam ! Verumne est ? Omnes vigiles se praeparant ad defendendos Campos Elysios contra lupos ex suburbiis venientes. Nolite ridere ! Incendunt raedas et lapides injiciunt ad siphonarios qui conantur exstinguere ignes ! Cur exercitum non vocatis ? Cur helicoptera in caelo non fremunt ? Cur currus loricati in viis non collocati sunt ? Cur Americanos ex Iraquia non vocatis, ut vos adjuvent ad reprimendos hos rebelles ? Non necesse est, non opus est: lupi non venerunt. Et certe non lupi sunt, sunt tantum lupuli. Ridere potes, suavis Elvira: lupi non ingressi sunt. Valete et dormite quiete : canes vos defendunt. Pastrix P.S. De coloribus non est disputandum !
Publicité
Publicité
Commentaires
K
T'as vu le loup alors!?!
T
Je ne circulerai plus entre chien et loup sur ton blog parce qu'il n'aime pas mes commentaires il les avale... ce glouton ! pff... à croire qu'un chien de garde veille à ce que je ne raconte pas n'importe quoi... Bouh !<br /> <br /> Définitivement je ne suis pas une adepte des canidés, je leur préfère les félins (possible) pour te comprendre!! ;)
latine
Publicité
Publicité